(::::::::::>> Blog SIFUU <<::::::::::)

Thursday, February 22, 2007

Pakej Web Jualan

> http://www.webjualan.com

Hukum ‘Perfume' Alkohol...BOLE PAKAI KER TIME SOLAT??

maaf kerana saya sudah lama jugak tak post apa2 coretan di sini...

antara sebabnya saya sibuk sedikit untuk siapkan tugasan untuk pelajaran saya sekarang nih..di samping itu, saya juga usaha untuk cari sesuatu perkara yang bermanfaat untuk di kongsikan dengan anda semua.

bagi persoalan di atas, saya yakin masih ramai yang meragui sama ada sah atau tidak memakai minyak wangi alkohol semasa hendak solat...

hukumnya sah dan harus...

ha,ni bukan saya yang pandai2 buat hukum...nak dapat lebih penjelasan, boleh klik disini

Labels:

1 Comments:

  • Assalamualaikum,

    Buat pengetahuan anda, alcohol yang terdapat dalam arak dan perfume adalah 2 bahan kimia yang berbeza.

    Alcohol dalam arak boleh menyebabkan mabuk, manakala alcohol dalam perfume boleh menyebabkan kematian! itupun kalau anda minum nyer :).

    Alcohol yang ada pada perfume digunakan untuk menyebabkan wangian menjadi semerbak, tersebar di udara. Alcohol jenis ini jika dimasukkan dalam api ia akan terbakar! Alcohol jenis ini juga digunakan untuk pengsan kan orang , seperti dalam tv .

    By Anonymous Anonymous, at 5:55 AM  

Post a Comment

<< Home